Avon luck for her tělové mléko

Přeji vám krásnou sobotu,

ještě než půjdu do práce (docela hřích, když je tam tak krásně :/ :D), tak jsem se rozhodla vám napsat další článek. :)


Avon mám ráda, takže si tam občas něco objednám. Voňavku Luck for her moc miluji. Tenkrát jsem si objednala tuhle sadu, kde bylo i tento tělové mléko.
Krém má 150 ml a cenu bohužel nevím, ale myslím si, že něco kolem 100-150,-. Krém nádherně voní asi tak jako ta voňavka. Je tekutý a barva je bílá. Pěkně se vstřebává do pokožky a dlouho vydrží. Pokožka je pěkně hydratovaná a i vůně vydrží delší dobu vonět. Nemám ráda krémy, co se nevstřebávají do pokožky. Tenhle je opravdu perfektní. A i když nejsem zrovna mazací typ člověka, tak díky tomuhle se ráda mažu a to už díky té vůni.




Používáte tělová mléka ? :)

Komentáře

  1. Já používám Niveu a Alverde <3 Avon mi připadá hrozně chemický. :(
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovědětVymazat
  2. Od Avonu objednávám pravidelně. Ale tohle konkrétně jsem zatím neměla :) Tělová mléka používám strašně ráda! :)
    THE VIXEN

    OdpovědětVymazat
  3. Tělová mléka používám, mám ráda od Anovu nebo Niveu:) Tohle vypadá moc pěkně i po vzhledové stránce:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tělová mléka používám, ale už jedině Nivea. Mám ráda jejich jemnou parfemaci a ta, co mám, se dokonce rychle vstřebávají a po chvíli mám pokožku krásně hydratovanou :)

    Written by M*

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda Avon, ale jsem moc líná používat tělová mléka :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Tělová mléka používám především v létě, kdy mám fakt pocit, že je moje tělo úplně vycucaný .. ale zásadně si vždycky kupuju nějaké krásně vonící :D od Avonu ale moc věci nemám ráda .. ani nevím proč, prostě nemám tu značku v oblibě :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tělová mléka nepoužívám, pouze másla už nebo hutné krémy. :) Mám sušší pokožku a potřebuji hydrataci, ale mám vůni od této sady a je bezva

    OdpovědětVymazat
  9. Nepoužívám, ale přemýšlím, že si nějaké koupím, protože mám hrozně suchou pokožku. Moc Ti děkuji za tuhle recenzi! Myslím, že aby mléko hydratovalo a rychle se vsakovalo jsou moje jediné požadavky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Bez tělových mlék nedám ani ránu. Krásný článek. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem prostě pořád líná používat cokoliv "navíc". :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já se teda taky nemažu, jen v létě, ale jinak ne. Tohle vypadá dobře a jak znám Avon, tak to bude krásně vonět. Díky za tip :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  13. Aj napriek tomu, že chcem mať hydratovanú a jemnú pokožku, telové krémy používam len občas a za to sa aj na seba trošku hnevám :D Z tejto rady som mala doma voňavku, ale nevoňala mi až tak, ako v časopise, každopádne Avon mám veľmi rada :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  14. Tělové mléka jsou super věcička, kdo by nechtěl být hezky hebký a voňavý :D Takže za mě ano, akorát s avonem nějak moc zkušenosti nemám, spíš používám Mixu, hezky hydratuje a má příjemnou jen lehkou vůni, skoro jako u moře, ale můj dojem. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mamina používa a je spokojná :) A už má za sebou pár balení, teda myslím, že je to tento lebo sa dosť podobá :D

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
  16. Tělové mléko nepoužívám, ale tohle mě zaujala balením :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat

Okomentovat