Radosti z dnešního dne

Krásný večer vám všem,

dneska jsem si po práci udělala výlet do Pardubic s tím, že potřebuji hlavně na nehty. Na ty jsem si taky došla (měla jsem je vybrané i podle internetu a vypadají skoro stejně :D) no posuďte sami podle fotky. :)

No jenomže znáte to. To bych nebyla já abych se nešla podívat někam. Navštívila jsem Terranovu (kde moje zastávka končila, protože tam jsem si nakoupila dost a dál už jsem utrácet nechtěla, protože šetřím na dovolenou.) :) Ale za ty peníze jsem skvěle nakoupila. Měli akci 4+1




Pořídila jsem si další volnější kraťasy - ještě bych potřebovala nějaké riflové. :D Každopádně tyhle se mi moc líbí a původní cena byla 359,- já je koupila za 139,-

Pak jsem si vybrala sukni, která je taková delší a s vyšším pasem je zhruba ke kolenům, ale moc pěkná a na postavě krásně sedí (je upnutá). Původní cena 269,- a cena ve slevě 79,-

Koukla jsem se i na podprsenky (i když jich mám teď dost, tak jsem vzala ještě jednu). Tahle původně stála 439,- a já ji koupila za 99,- na víc je černá a krajková. :)

A poslední dvě věci jsou trička. Ty já nakupuji velmi ráda a často. :D :) První Mickey mouse (které je moc roztomilé) 359,- byla původní cena a já ho mám za 109,-

A jelikož mám ráda trička s nápisem, tak ani tohle nebude výjimka. Je trochu volnější, ale i tak na postavě sedí. :) Původní 269,- a já ho mám za 99,-

Ušetřila jsem tedy 79,- a nechala tak okolo těch 400,- Ale zase mám 5 věcí :D :)


A jakou radost jste si udělali vy ? :)



Komentáře

  1. Krásné oblečení i nehty :) já si nakoupila v Bulharsku pár úžasných kousků a jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nehty jsou krásné ♥ super, že sis hezky nakoupila, já byla v Pardubicích včera a taky jsem nakupovala :D
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, nákup se ti opravdu teda povedl! Super věci :) Jinak nehty jsou moc pěkné. Je super radovat se z takovýhle maličkostí ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nehty jsou úplně dokonalý! Moc se povedly! :) A ta podprsenka je pěkná:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nehty jsou opravdu povedené, vypadají moc pěkně :) a vybrala jsi si hezké věci :)

    OdpovědětVymazat
  6. That’s cool post!
    Can you follow me? I follow you :)

    Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si teda koupila dnes naušnice v Gate za 14, pak kšiltovku za 28 a pak ještě v HM sluneční brýle za 30 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je ještě lepší nákup :D skvělé :D :)

      Vymazat
  8. Nehty vypadají nádherně :) A i nové věcičky jsou krásné, moc se mi líbí šortky a sukně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné nehty, já jsem si teď dlouho nic nekoupila, ale zítra se chystám do města, tak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  10. nechty mas velmi pekne, ja som si tie svoje uz hrozne dlho nelakovala a aj mi to celkom chyba. vecicky, ktore si si ponakupovala, su naozaj velmi pekne. ani som nevedela, ze v Terranove maju take super veci. ja som sa tento mesiac akosi dala na nakupovanie dlhych nohavic, lebo mi pride logickejsie nakupovat ich v zlavach teraz ako potom na jesen, ked ziadne zlavy nebudu. uz mam dvojo rifli, jedny su cierne a dufam, ze viac si ich uz nekupim :D teraz by som hlavne chcela este do zaciatku semestra ist na nejake vylety, tak oblecenie snad uz necham na pokoji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) .. Já v Terranově vždycky něco objevím :D a hlavně tam mají věčně akce - výprodeje :D

      Vymazat
  11. Pěkné věci a nehty :)
    Já si udělala radost včera, kdy jsem si koupila batoh, na který se koukám už dlouho :D Stál asi 2 000,- takže asi nejdražší kousek co jsem si kdy koupila :D
    A taky jsem si pořídila několik plátěnek, na projekt co teď chystám :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nehty jsou pěkné :) takové přirozené :). Moc se mi nelíbí ta móda extrémně dlouhých drápů, ale tyhle za mě fakt super! Já mám naštěstí pěkné vlastní nehty a většinou i dost dlouhé takže umělé naštěstí řešit nemusím :).
    A co se tvého nákupu oblečení týká tak nejvíc se mi líbí ty volné kraťasy. Letos skoro jiné nenosím! Plátěné kraťasy mám doma asi v 5 variantách a rozhodně jsou to pro mě nejlepší kousky letošního léta :). Já si na začátku srpna udělala velikou radost v C&A a na H&M eshopu, protože na H&Mku měli 20% na vše + poštovné zdarma takže jsem za kupu věcí dala pár korun :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuji :) a to jsou docela ještě krátké :D někdo je mívá ještě delší :D :)
      Tak to je tak super nákup :)

      Vymazat
  13. Ty nehty jsou moc krásný !v teranovejsemm nebyla uz ani nepamatuju mam ji uplne mimoo cestu kamkoli :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ty nehty jsou úžasné, líbí se mi takové barvy laků... radostí jsem si udělala plno, téměř dva měsíce jsem cestovala po světě a všude jsem si něco koupila...
    nebyla jsem dva měsíce na blogu, ale už to doháním ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) .. taky bych hned cestovala všude :D závidím :D :)

      Vymazat

Okomentovat