Utrácím z peněženky aneb novinky

Krásné středeční ráno,

zapomněla jsem vám ukázat, co jsem si pořídila. Víceméně je to všechno potřebné. :) Pořídila jsem si hlavně podprsenky, protože ty byly nutností. Zavítala jsem do F&F, kde mají teď dost slev a krásné kousky. :) No posuďte sami. Cenově většinou jedna kolem 115,-

Pak jsem si koupila šampón od Garnier, protože mé zplihlé vlasy jsou hrůza, ale jestli to pomůže to nevím. Ale za zkoušku nic nedám. Navíc božsky voní.

Pak klasika. Moje oblíbená pěna na holení od Balei. Mají teď tuhle krásnou limitovanou edici za 38,-.

Pak jsem si pořídila čistící gel, který byl za hubičku. :D Jen 40,- a taková klasická odpověď " To jsem tam přece nemohla nechat. :D ''

Z Avonu jsem si pořídila tuhle skvělou a sladkou voňavku, která božsky voní. :) A taky levná za 100,-



A co jste si pořídili vy ? :)

Komentáře

  1. Jé, to má všechno takové hezké oranžové a růžové barvičky :) já si nedávno koupila takovou hezkou halenku, ale ty podprsenky se mi tedy líbí. Asi bych taky někdy měla vyrazit do F&F :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleď určitě, mají tam tak krásné podprsenky. :)

      Vymazat
  2. Tak do FF muussim nutne vyrazit. Ta cena je superr a vypadaji moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekné kúsky! :) Tie podprsenky sú krásne :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. podprsenky su naozaj pekne :) aj ked teda ja som nikdy v zivote naraz tolko podprseniek ani len nevlastnila, nie aby som si ich este naraz kupila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já musela :D protože jsem měla jen jednu kloudnou :D

      Vymazat
  5. No tak to se teda do DM podívám, já mám teď právě nahrané nějaké bodíky, tak že bych to využila :D
    Pěnu (také moje oblíbená) mám "bohužel" teď novou, ale pokud ji dopotřebuju a ještě bude ta limitka, zajdu si pro ni :)
    Podprsenky pěkné, já mám ráda krajkové :>

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelé veci a podprsenky z tesca sú fajn. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat