Tělové mléko od Mary Kay s vůní jablka a hrušky

Přeji vám krásné úterý,

včerejší článek se vám velice líbil a to mě moc těší. Jsem vděčná za vaše komentáře a za vaší přízeň. Dělá mi to velkou radost a jsem vždy nadšená a dojatá. Děkuji vám za to, že jste a čtete moje články. Vážím si toho a mám vás ráda! :)

Dneska jsem se rozhodla pro recenzi, abychom to trochu okořenili. :) Kdo už mě znáte delší dobu, tak víte, že se nerada mažu. Nemám ráda tělová mléka a díky bohu že nemám suchou pokožku, protože jinak bych se musela mazat každý den a to by bylo peklo pro mě. :D



Jenomže pak jsem v Give away vyhrála tělové mléko od Mary Kay. Kdo znáte trochu tuto kosmetiku, tak určitě víte, že to není zrovna nejlevnější značka. Jsem ráda, že je to malé balení, protože velké by mi trvalo roky spotřebovat. :D Krém má 73 ml a je s vůní jablka a hrušky. Nemám ráda vůně, které voní až moc a jsou velice intenzivní. Tohle je ale pravý opak. Krém voní lehce a nádherně. Co oceňuji je, že se krém rychle vstřebá do pokožky a nemusíte dlouho čekat než se vsákne do kůže (což mi u tělových mlék vadí nejvíc nebaví mě čekat než se krém vstřebá :D). Pokožka je krásně hydratovaná a nádherně voní i po tom co se namažete. :)

Velice jsem si ho oblíbila a mazání mě trošku více baví, protože hezky voní ! :) Nevím jestli je někde k sehnání to byste se museli mrknout do obchodu nebo na internetu. :)


A co vy a tělová mléka ? Mažete se poctivě nebo jste taky líné jako já ? :D 


Komentáře

  1. To může být zajímavá vůně :) Já se teda mažu skoro pořád.. mám atopický ekzém, takže hlavně přes zimu a v období alergií jsem v jednom kuse oloupaná a musím mazat každou chvilku :/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem líná, takže to celkem flákám :/ já mám doma tělová mléka s vůní třešně, ale asi bych měla začít mazat, mívám poslední dobou vysušenou pokožku :D jablko a hruška určitě taky voní pěkně :) já jsem všeobecně ujetá na tyhle voňavé věci :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem mega lenoch a suchá, jak sušenka :D.. Zrovna včera jsem si říkala, že bych se měla zvednout a namazat :D...
    Každopádně tohle vypadá zajímavě, a vůně musí být příjemná :3

    OdpovědětVymazat
  4. Trošku mě děsí ta vůně hrušky, protože je nemám ráda :D jsem spíše na takové ty květové vůně. Já na mazání těla vždycky zapomínám, nebo se mi prostě nechce. Ale když ji mám extrémně suchou, tak si najdu ten čas, vstanu a namažu se :D

    OdpovědětVymazat
  5. s Mary Kay kozmetikou nemám veľké skúsenosti, ale čo poznám kamarátky, tak sú s touto kozmetikou veľmi spokojné! :).
    ja osobne telové krémy nepoužívam... nemám rada krémy na svojej pokožke... :D.

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, super tip! :) já právě všelijaká tělová mléka, hydratační krémy miluju, právě pro jejich různé vůně. ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ten vypadá skvěle! No, já se dřív také nerada mazala, ale jelikož mám právě taky krémy, co se vstřebávají rychle a nejsou až moc parfemované, nevadí mi se namazat. Já mám právě hodně suchou kůži, především na nohách, takže se (zvláště v létě) mazat musím :c

    OdpovědětVymazat
  8. Mazani nesnaaaaaasim! Ale mas pravdu, ze kdyz ten krem vonii, maze se ss tim lip :D :D a jablko hruska zni skvele.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat