Moje oblíbené kosmetické značky

Krásný dobrý večer,

jelikož jsem před hodinou dorazila z práce a už se mi nechce sepisovat recenze, tak se rozhodla vám napsat jaké značky ráda používám a co od nich používám. :)

1. Avon
Avon jsem si velice oblíbila a vždycky se těším na nový katalog. Mezi mé nejoblíbenější produkty patří krémy, peelingy a spreje na nohy, krémy na ruce a mám ráda i voňavky. :) Občas objednám i nějakou tu dekorativní kosmetiku a mají hezké laky na nehty. :)


2. Oriflame
Taky ráda projíždím nový katalog, ale tady už objednávám málo. Mají taky super krémy, peelingy a spreje na nohy a i krémy. Občas objednám i něco jiného, ale spíše preferuji Avon. :)


3. Garnier
Za mě mají nejlepší šampóny, které jsou cenově dostupné, nádherně voní a skoro vždy slibuji to co píšou :D :). Pak jsem si od nich oblíbila Garnier micelární vodu (tu růžovou) a taky mají fajn peelingy a nebo gely na obličej. :)


4. Dermacol
Tady mám velice ráda jejich dekorativní kosmetiku. Velice ráda používám řasenky. Pak určitě budu chválit jejich krémy na obličej a odličovací věcí. :) A abych nezapomněla mají skvělé masky na obličej.


5. Balea
Balea má hlavně skvělé a levné pěny na holení, které mají nádherné obaly a limitky. :) Pak ještě ráda kupuji sprchové gely, které jsou taky levné a opět nádherné obaly. :)


6. Yves Rocher
V poslední době jsem si tuto značku moc oblíbila. Mají vždycky nádherné obaly a upoutají vždycky mojí pozornost. Ráda nakupuji jejich sprchové gely a peelingy a teď jsem si oblíbila jejich balzámy na rty a mají i super šampóny. :)




A jaké jsou vaše oblíbené značky ? :)









Komentáře

  1. Mám ráda Avon, Dermacol, Baleu a Garnier :) jinak také Rimmel London a i Cien :)

    OdpovědětVymazat
  2. S avonem jsem nemela posledni dobou prilis dobre zkusenosti :/, ale miluju ty prirodni znacky jako yves rocher atd. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z těchto značek patrí k mým oblíbeným jen Balea :) Jinak k mým oblíbeným značkám patří třeba Catrice nebo Alverde :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. V tomto seznamu je pro mě jedničkou Balea, i když ne ve všem je tato značka dobrá. Oproti tomu mám až skoro odpor k Avonu, samá špatná zkušenost. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, já mám zatím dobré zkušenosti :)

      Vymazat
  5. u mna je urcite na prvom mieste Balea, milujem sprchove gely od nich. a potom este znacky Essence a Nivea su mojimi oblubenymi. Avon ani Oriflame som nikdy nemala tu cest skusit, lebo pokial viem, tak to sa neda nikde kupit, ale treba to objednavat, aj to zbytocne komplikovane, takze nic pre mna. od Garnier som kedysi pouzivala taku kefku na tvar, veci od Dermacolu ma nikdy prilis neoslovili a z Yves Rocher zvyknem kupovat kamaratkam sprchove gely na narodeniny/Vianoce :D

    OdpovědětVymazat
  6. Dermacol mám tiež veľmi rada, zatiaľ som sa nestretla s produktom, ktorý by mi nevyhovoval. jediné, čo som od nich veľmi nepoužívala, bol sprchový gél, ktorý nebol zlý, ale mne strašne smrdel a nemohla som ho proste používať. však iné vône tej rady zbožňujem :).

    balea je super kozmetika za skvelú cenu a neobsahuje až tak veľa škodlivín, ako by si ľudia mysleli! :).

    čo sa týka Yves Rocher, kozmetiku mám rada, priateľ dokonca používa sprchový gél, pretože mu nedráždi jeho miesta, kde sa mu tvorí alergia ako iné šampóny. tiež ich mám rada, jediná vec, ktorá mi na tejto značke vadí, je, že sa považujú za prírodnú kozmetiku, čo z ďaleka nie je pravda. ale každopádne ich mám rada, len mi predtali vyrábať šampón na kučeravé vlasy, nakoľko boli jediný pomerne dostupný, ktorý robili taký, ktoré kučery podporoval, nie ich vyrovnával... :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od Dermacolu ráda i jejich sprchové gely a mýdla :)

      Vymazat
  7. Pamätám si, že istú dobu som si rada objednávala z Oriflame ale už ma to akosi prešlo a radšej nakupujem normálne v drogériách :D Tam mám rada spomínanú značku Balea, Garnier je tiež v pohode, tam mám rada hlavne krémy na tvár ale naopak šampóny mi vôbec nerobia dobre, skôr majú na mňa opačný účinok. Mám inak veľmi rada Catrice, myslím, že mejkap, púder, bronzer, dokonca aj korektor mám od tejto značky :D A majú aj skvelé laky na nechty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Catrice jsem chtěla vždycky ten korektor, ale zatím jsem si ho nekoupila :D :)

      Vymazat
  8. Máme to takmer podobné. Vybrala si skvelé značky. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat