Spotřebováno květen

Krásný slunečný den,

konečně mám zase jednou volno. Pak jdu asi 14 dní v kuse, to je tak když si dám dvě brigády. :D Ale peníze na dovolenou a na mobil jsou potřeba! :)

Dneska jsem se rozhodla, že tu mám ještě vypotřebované věci od května, tak se do toho pustíme. :)

Avon Luck voňavka
Jedna z mých nejoblíbenějších voňavek. Těším se až si ji znovu objednám. Protože tahle vůně nádherně voní, je sladká a dlouho vydrží. Každý mi ji chválí a ptají se co to je za vůni. :) Cenově ji seženete až kolem 80,-

Hodnocení: 10/10

Maska na vlasy Avon
Je pro všechny typy vlasů. Nádherně voní. Krásně hydratuje vlasy, nenechává je mastné. Za mě to byla vcelku fajn maska ale jsou i lepší. Cenově asi kolem 100,-

Hodnocení: 7/10

Dermacol tělové mléko
Bohužel už to tu mám dlouho a raději to vyhazuji. Když jsem to ale tenkrát používala, tak to nádherně vonělo po pistáciích a pokožku to hydratovalo, byla pak pěkně hebká a voňavá. Podle mého ale už není k dostání, ale nejsem si jistá.

Hodnocení: 6/10

Yves Rocher sprchový gel
Tahle značka mě teď láká nejvíc. Takže se těším až si koupím další výrobky. Zatím jsem zkoušela sprchové gely, tělový peeling a lesk na rty. :) Nejvíc se mi líbí jejich obaly, které mě vždycky upoutají. :) Tenhle nádherně voněl i po té době, co jsem vylezla z vany. :)

Hodnocení: 10/10

Maska na nohy a ruce od Avonu
Tohle mi přišlo jako zbytečné. Lepší je peeling, protože tohle mi přišlo, že nic nedělá. Jen jsem to dala na nohy, nechala působit a pak smyla. Ale že bych měla nohy nebo ruce jemnější nebo vyživenější tak to ne.

Hodnocení: 3/10



Peeling od Avonu na nohy
Nádherná vůně jsem ráda, že jsem si pořídila celou sadu. Nohy krásně vydrbal a byly krásně jemné. Za mě má avon super peelingy !! :)

Hodnocení: 10/10

Wellaflex na objem
Tohle byla zbytečnost. Vůbec to nezabírá. Mám vlasy jemné, takže potřebuji více objemu. A tohle mi spíše vlasy zhoršilo. Takže jsem to ani nedopotřebovala a vyhazuji to.

Hodnocení: 0/10

Posílení na řasy a obočí od Orilame
Taky zbytečnost. Řasy to vůbec neposílilo. Takže mám furt stejně krátké řasy. :D

Hodnocení: 0/10

Zpevňující gel od Oriflame
Tohle je taky zbytečnost. Nezpevní to tělo. Divně to smrdí a dlouho trvá než to zaschne.

Hodnocení: 0/10

Handy antibakteriální gel
Za mě nejlepší gel na ruce. Když nemáte zrovna ubrousky nebo něco na utření rukou, tak je to super. :) Doufám, že ho ještě někdy seženu. Protože nádherně voněl a ruce byly hezky "umyté" a nebyly hlavně mastné jako ten gel co mám od Lilien.

Hodnocení: 10/10


Co jste vypotřebovali vy  ? :)

Komentáře

  1. Ja už som mala podobne telové mlieko od značky, len inú vôňu a hodnotila by som ho podobne. A vôňa bola maximálne intenzívna

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že to posílení řas nezabralo, taky stále hledám něco podobného :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedině nějaké dražší, ale do toho mě se investovat nechce. :/

      Vymazat
  3. Avon má úžasné veci a Avon Luck je prijemná sladká vôňa. :)

    OdpovědětVymazat
  4. A já si nedávno říkala, že nějaké masky na ruce a nohy by to chtělo, ale dám na tebe a zakoupím si spíše jen peelingy. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat