Kosmetický mix č. 1

Krásný večer vám všem,

dneska jsem se rozhodla vám napsat recenze na více produktů. Ale jelikož to bude jen takový malý článek, tak jsem se rozhodla vám z toho udělat větší článek s více články :)

Protože jeden článek by byl strašně krásný na jednu věc. :)

Avon intimní gel
Nepotřebuji žádné drahé intimní gely. Seženete i daleko dražší. Mě tenhle moc vyhovuje, protože mi moc voní a je levný. Dá se sehnat asi kolem 60,- a někdy je dražší a někdy levnější. Chce to vychytat akci.

Avon krém na ruce
Miluji tuhle vůni. Za mě nejlepší krém na ruce. Dlouho vydrží, ruce krásně hydratuje. Cenově je taky levný a seženete ho i v menším provedením. :)

Yves Rocher peeling
Za mě nejlepší obaly ! Podle mě nemá snad nikdo hezčí obaly než Yves Rocher a nebo i Balea má pěkné. Krásná vůně, skvěle vydrhne pokožku. Cenově je seženete asi kolem 90,- Já už mám druhé balení a jsem moc spokojená. :)

Balea pěna na holení
Taky se mi líbí obaly. Ale především vůně a pak i cenová dostupnost. Mě tohle stačí. Jsou dražší pěny, ale mě bohatě stačí tato. :)



Essence tvářenka 
Nemám tak velkou pigmentaci, ale zase je určitě vhodná pro ty co s malováním začínají a nechtějí to moc přehnat. Ale na mě to je trošku slabé a potřebovala bych něco silnějšího. :) Myslím si, že ji neseženete, protože to byla nějaká limitovaná edice.

Garnier sérum na objem
Moje oblíbená značka na vlasy. Jsem s ní moc spokojená. Zkoušela jsem šampón a i kondicionér. A sérum je taky moc prima. Všechny jejich produkty krásně voní. A tohle sérum dodává alespoň trochu objemu těm mým vlasům. :D Cenově asi kolem 60,-

Ebelin čistič na štětce
Za mě moc pěkně voní. Štětce pěkně umyje akorát kdybych je umyla vždycky po nalíčení se, tak jsou úplně čisté, takhle mi tam vždycky něco zbyde. :D Ale i tak je to super. :) Cenově asi kolem 100,-


Zaujalo vás něco ? :)

Komentáře

  1. Ja som mala intimny gél od Avonu, ale moc mi nevyhovoval a peny od Baley používam a sú super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si neviem pomôcť, ale mne proste Avon intímne gély nevyhovovali. Parfumácia bola vždy veľmi silná alebo mi vadilo niečo iné :/ Každopádne Avon mám rada! Pekný mix! ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, taky mám avon ráda a objednávám pravidelně. :) děkuji. :)

      Vymazat

Okomentovat