Zimní oblíbenci

Krásné úterý,

konečně nám svítí sluníčko a já ležím v posteli. Včera mi od odpoledne bylo strašně špatně a to jsem s tím byla ještě v práci. A stále mi není nejlíp, ale doufám, že už zítra budu moc jít do školy, protože absence je zlo.

Dneska jsem se rozhodla vám ukázat moje oblíbence za zimu, samozřejmě je používám i přes jaro, ale v zimě jsem si je hodně oblíbila. :)

Avon krém na ruce s vůní čokoládového másla
Za mě nejlepší krém. Nádherná vůně, která dlouho vydrží na rukách vonět. Levná dostupnost. Ruce krásně hydratuje, zanechává je hebké. Nezanechává mastný film na rukách. Jsem s ním velice spokojená. :)

Dermacol tělové mléko s vůní pistácie
Jsem strašný lenoch na mazání, ale tento nádherně voní, krásně se vstřebává do pokožky a rychle uschne. Pokožka je pěkně voňavá a hydratovaná.

Avon voňavka Luck
Je to moje druhá oblíbenkyně hned po Avon Dreams. Nádherná sladká vůně, která vydrží dlouho. Určitě doporučuji "očuchat" cenově se dá sehnat i kolem 100,-



Yves Rocher sprchový gel s peelingem s vůní manga a koriandru
Značku jsem si velice oblíbila. Vzhledově mají nejlepší a nejkrásnější obaly. "Oči kupují" Nádherná vůně, krásně smyje všechnu špínu. Nedrhne pokožku a ani nemám žádnou vyrážku. Cenově se pohybuje okolo 70,-

Aussie 3 minutová maska
Tohle je opravdový zázrak. Nádherná vůně a jak nádherné vlasy to zanechá. Krásně hebké, jemné, lesklé. No opravdu skvělá maska !! :) Samá chvála  !

Oriflame maska na obličej
Nádherně vyčistí pleť, odstraní černé tečky. Pleť je hydratovaná, pěkně vyčištěná a je jak hebká prdýlka. :D :) Jsem s ní moc spokojená. :)


A co jste si přes zimu oblíbili vy ? :)


Komentáře

  1. Aussie mám také ráda a je mi snad i jedno, jaký typ produktu to je.. Vždycky mi vlasy zlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten dermacol s vonou pistacii môže vonať krásne. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z Dermacolu mi nejvíc voněl pomeranč s čoko, ale tou vůní jsem se hrozně přesytila..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď mám sprchové mýdlo na ruce s vůní pomeranče. :) nádherná vůně ! :)

      Vymazat
  4. Celkovo mám Dermacol rada, ale tieto vône mi moc nepasujú :(
    Taly Rare

    OdpovědětVymazat

Okomentovat