Spotřebováno za určitou dobu

Krásné pondělí vám všem,

přišla jsem už kolem 15:00 domů, ale šla jsem si hned lehnout, protože mi bylo nějak špatně. Bohužel mi to nějak nepomohlo a je špatně dál. Zrovna dnes se to moc nehodí. Mám se ještě učit a původně jsem chtěla jít do fitka, které musím bohužel pro dnešek vynechat.

Ale co rozhodně nevynechám je článek. Slíbila jsem vám spotřebováno a tady je. :) Je to první várka ta druhá vás čeká snad ještě tento týden, ať už se toho zbavím. :)

Rexona
Musím říct, že když si vybírám deodorant, tak si většinou beru Rexonu. Cenově je dostupná, krásně voní a opravdu vydrží. :) Za mě ještě můžu vřele doporučit Rexona Maximum Protection. Sice už je cenově trošku dražší, ale za to skvěle účinná. :)

Hodnocení: 10/10

Pěna proti černým tečkám
Za mě tohle bylo určitě velké zklamání. Bohužel to pleti vůbec nepomohlo. Ani jsem to nebyla schopná dopotřebovat, takže jsem zbytek už vylila. Nic na pleti to neudělá.

Hodnocení: 0/10

Batiste suchý šampón
Za mě nejlepší suchý šampón, co můžete sehnat. Teď už ho seženete i v DM drogérii což je hrozně fajn. Cenově se pohybuje okolo 120 ,- a najdete i hodně variant. Mám nyní další a jsem maximálně spokojená. Krásná vůně, vlasům dodá objem a vydrží ještě den bez mytí. :)

Hodnocení: 10/10

Dermacol čistící gel 
Tohle mi taky přijde zbytečné. Gel měl takovou zvláštní konzistenci - takové hrudky. Pleť akorát tak trochu vyčistil, ale žádný zázrak to nebyl. Přišlo mi to jako zbytečnost.

Hodnocení: 2/10

Balea sprchový gel
Jak už jsem několikrát řekla já mám tyto sprcháče od Balei ráda. Já nemám výrazně suchou pokožku, takže mě to stačí. Ale pokud někdo trpíte suchou pokožkou doporučuji si připlatit a koupit třeba Dove, který vám dodá více vyživení. :)

Hodnocení: 10/10

Gel na holení
Byla to moje první zkušenost s gelem a už nikdy víc. Opravdu mám raději pěny. Tohle bylo šílené. Musela jsem toho použít opravdu hodně a blbě se to pak dávalo dolu. Takže za mě tohle rozhodně ne.

Hodnocení: 0/10


Sprej na nohy
Bohužel ani toto mě moc nenadchlo. Vůně skoro žádná. Možná tak dobré na vystříkání bot, ale to je tak všechno.

Hodnocení: 3/10

Pěna do koupele od Avonu
Chválila jsem je několikrát a tak tomu bude i nadále. Za mě mají nejlepší pěny a dokud neobjevím jiné a lepší, tak se k nim budu vracet. Krásně voní, udělají hodně pěny a jsou cenově skvěle dostupné. 

Hodnocení: 10/10

Avon dreams
Včera jsem na ni psala recenzi. Nejlepší voňavka, která opravdu božsky voní. Vůně dlouho vydrží a cenově ji lze sehnat za 149,-

Hodnocení: 10/10

Krém na nohy od Oriflame
Skvěle nohy hydratoval. Pro někoho, kdo je má opravdu suché, tak tenhle je krásně hutný a nádherně nohy hydratuje. Jen trochu by mohl lépe vonět. Jinak byl skvělý.

Hodnocení: 7/10
Řasenka Astor
Za mě byla skvělá. Mám ráda i tu zlatou variantu. Skvěle řasy prodlouží, natočí a dodá jim objem. Neobtiskává se, neopadává, nedrolí se. Za mě maximální spokojenost. :)

Hodnocení: 10/10

Dermacol řasenka
Tohle už takový zázrak nebyl. Bohužel řasenka slepuje. Obtiskává se, drolí se a opadává. Nic příjemného, co by si člověk přál. Takže bohužel za mě ne.


Hodnocení: 0/10

Biosilk
Výživa na vlasy bez smývání. Regeneruje, hydratuje, dodává nádherný lesk a chrání vlasy před UV paprsky.  Usnadňuje rozčesávání a tvorbu účesu. Nádherně voní, vlasy jsou krásně hebké a dobře se rozčesávají. Za mě totální spokojenost. Kupovala jsem v Douglasu a cena kolem 150 tuším, ale vydrží to opravdu dlouho.

Hodnocení:10/10

Pěna od Avonu
Další jejich skvělá pěna. Opět nádherná vůně, skvělá cenová relace a udělá ohromnou pěnu. No skvělá relaxace. :)

Hodnocení: 10/10


Máte nějaké věci společné ? :)

Komentáře

  1. Škoda, že fotky jsou tak malé, že produkty nejdou vidět. Mám zkušenost s Batiste a to velmi špatnou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si to zvětšíš, tak to vidět jde. Stačí na to jen kliknout. :)

      Vymazat
  2. Sprcháče od Balea mám taky ráda, momentálně mám marshmallow verzi a příjemně voní :) Chtěla jsem sehnat ještě ten s jednorožcem, ale zatím marně :(
    Jinak ten Biosilk vypadá zajímavě :)

    http://hermator.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Súhlasím s tebou, Batiste je najlepší, ja mám inak najradšej original verziu. Takisto mám rada Rexona antiperspiranty, najmä tie krémové Maximum Protection sú skvelé a najlepšie na mne fungujú :)
    Klaudy´s enjoyment

    OdpovědětVymazat

Okomentovat