První várka fotek z Německa

Krásné dobré sobotní ráno,

dneska jsem vstala na první budík. :D Jsem na sebe docela pyšná, protože nejsem zrovna ranní ptáče a už vůbec nevstávám na první zazvonění a odkládám budík, co to jde. :D

Minulý týden jsem se vrátila z Německa, kde jsem strávila dva týdny na praxi. V Německu se mi moc líbilo a ani se mi moc nechtělo domů, protože jsem tam neměla žádné povinnosti. Můj každý den začínal tím, že jsem vstala šla se nasnídat pak jsem jela autobusem do práce, kde jsem byla od 8:00 do 12:00. Mojí náplní bylo skenování fotek, otevírání a zkontrolování muzea, pomáhání s výstavou, korespondence. Po práci jsme většinou chodili po městě, občas si šly lehnout, nakupovali jsme, já dělala i věci do školy. A tak nějak jsme se flákali a užívali si to nic nedělání. :)

Bála jsem se, že nebudu rozumět, protože mi jde lépe angličtina, ale domluvila jsem se v pohodě. Paní u které jsme byly, tak byla skvělá a dobře mluvila. :)

Nějak zjišťuji, že se mi líbí víc v zahraničí než v Česku. :D :)

A teď už pár fotek, příští týden vám sem ještě nějaké dám. :)
































Jak se vám líbily fotky ? :)


Komentáře

  1. Pěkné fotky, koukám, že sis to tam pořádně užila a třeba se tam ještě vrátíš, když se ti tam tak líbilo :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Okomentovat