Moje nejoblíbenější voňavka Avon Dreams

Krásnou neděli vám všem,

příští týden vám konečně dám první díl spotřebována, jelikož za tu dobu, co jsem nepsala články se mi toho tam hodně nahromadilo. A už to docela začíná přetékat. :D A některé věci jsem i vyhodila, ale nebojte se nic - je toho tam opravdu hodně. :)

A jak se mám ? Mám se dobře. Dneska po dlouhé době nejsem v práci a jsem za to ráda. Spala jsem dneska opravdu dlouho a konečně jsem se pořádně vyspala. :) Za chvilku je konec února a maturita se čím dál víc blíží. Mám tu ještě někoho, kdo bude maturovat letos ? :) A ještě musím podat přihlášky na vysoké školy.

Dneska si dáme takovou mini recenzi. V poslední době jsem si moc oblíbila voňavky. Mám jich doma čím dál víc a víc. Dneska si dáme recenzi na tuhle krásku, kterou seženete v Avonu. Je jí 30 ml a seženete ji kolem 149,-. Je malá a krásně se vejde do kabelky a nezabírá moc místa. :) Má to průhlednou růžovou barvu. Hlavními složkami této voňavky jsou švestka, růže stolistá a bílé dřevo. Patří do kategorie cyprišově-květinová.


Už mám druhé balení a jsem s ní moc spokojená. Voní krásně sladce, ale ne přehnaně jenom tak lehce. Těžko se popisuje vůně, ale pokud si prohlížíte katalog, tak občas tam narazíte na její vůni. :) Zatím mi ji každý pochválil. Vůně vydržíte opravdu dlouho. :) A většinou každé ráno sáhnu po ni. :)



Jaká je vaše nejoblíbenější vůně ? :)


Komentáře

  1. Tuhle vůni vůbec neznám. Já mám ráda různé svěží a lehce sladké vůně.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat