Spotřebováno za měsíc srpen

Krásný čtvrtek,

v poslední době je opravdu nádherně až mě mrzí, že takové počasí nebylo o prázdninách. Jsem ráda, že konečně píšu článek, ale začala škola, mám ještě brigádu a ještě k tomu bych si měla připravovat maturitní otázky. Vůbec se mi do toho nechce, ale musím to začít dělat. Knížky už mám nějaké předčtené. :)

Od včerejška jsem doma, jelikož mám nateklé a namožené nohy, takže ležím a snažím se to vyležet, aby se to zlepšilo. Konečně odpočívám, v poslední době jsem se skoro nezastavila a neodpočinula.

Tak a teď už jdeme na produkty. Už se mi to tady nahromadilo a za září se to už taky docela kupí. :D



Nivea sprchový gel
Sprchové gely od Nivei mám moc ráda, jejich vůně je vždycky nádherná a hlavně jsou vyživující. Tento mě zaujal hlavně olejovými perličkami, které by někomu možná mohli dělat problém, ale mě nevadily. Připomínalo mi to trochu jako peeling. Určitý si zase nějaký pořídím.

Hodnocení: 10/10

Peeling na nohy
Od Avonu mám tyhle sady ráda -peeling, krém, sprej. Za mě nejlepší sada. Tenhle peeling byl super, hezky voněl, nohy krásně ,,vypeelingoval" :D ukazuji je vám tu už po několikáté. Cenově jsou skvěle dostupné. Většinou celá sada výrobků se dá sehnat za 99,-

Hodnocení: 10/10

Nivea kuličkový antiperspirant
Já moc nemusím tyhle kuličkové antiperspiranty, ale tenhle byl celkem fajn. Hezky voněl a docela i vydržel. I přes to ale mám radši klasický sprej.

Hodnocení:7/10

Krém na ruce od Dermacolu
Ze začátku jsem ho měla moc ráda, protože nádherně voněl, ale pak mi už vůně začala vadit, protože je moc parfemovaná a jsou tam moc cítit třešně. Jinak byl fajn, krásně hydratoval ruce.

Hodnocení: 6/10



Playboy
Voňavky od Playboy jsou skvělé. Dřív jsem je používala, když jsem byla mladší. Tuhle jsem konečně dopotřebovala. Byla skvělá, trochu víc sladší, vůně docela i vydržela. Ale spíš asi už pro ty mladší slečny. :)

Hodnocení: 8/10

Sprej na nohy
Budu se opakovat, tyhle spreje jsou prostě na léto ideální, když potřebujete osvěžit nohy. Příjemná vůně, cenově jak už jsem psala levné, takže za mě ideální sada. :)

Hodnocení:10/10

Maska od Freemana
Tuhle masku každý chválil. Stále jsem na ní poslouchala samé kladné recenze a tak jsem si jí taky pořídila. Mě se líbila ta zelená barva, krásně voněla (avokádo a oves). Byla jsem s ní moc spokojená a určitě si zase nějakou pořídím. Pleť byla krásně čistá, hebká a nebyla vysušená. Za mě super maska a mohu doporučit. :)

Hodnocení: 10/10



Krém na nohy Oriflame
Nebyl špatný, rychle se vpije do nohou a rychle zaschne. Jen byl trošku víc mastnější a mohl by trochu víc vonět.

Hodnocení: 6/10

Douglas odličovací ubrousky
Taky na ně byla samá chvála. Cenově jsou ale drahé. Je jich tam 25 a stojí asi 79,- avšak ale jsou opravdu super, krásně voní, odlíčí pleť. Někdy si je zase koupím. Spíš jsou dobré na nějaké cestování než na každodenní odličování. Jeden ubrousek mi vždycky stačil.

Hodnocení: 9/10

Dermacol osvěžující pleťové tonikum
Tohle je prostě nejlepší věc na odličování. Je vhodné pro normální a smíšenou pleť. Nádherně voní, odlíčí celý obličej, v očích neštípe, nemám ulepenou pleť. Prostě fakt super. Už mám doma druhé balení, používám k tomu ještě pleťové mléko, které je taky super. Určitě bude podrobnější recenze. :)

Hodnocení: 10/10

Yves Rocher 
Tento šampón je určený pro podporu růstu vlasů. Bohužel mi nepřišlo, že by pomohl, přišel mi takový obyčejný, sice mi po něm méně padaly vlasy, ale jinak to nebyl žádný zázrak. Takže příště zkusím ještě nějaký jiný. Tenhle mi moc nesedl, ani vůně.

Hodnocení: 4/10


Máte s nějakým výrobkem zkušenosti ? :) 


Komentáře

  1. Je to pleťové tonikum od Dermacolu bez alkoholu?
    http://gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujali ma odličovacie obrúsky, ale máš pravdu, cena je celkom vysoká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pánečku, ty si toho teda spotrebovala :) Ja článok tohto typu napísať neviem, pretože skoro nič nepoužívam, ale rada čítam články tohto typu. Zaujíma ma, čo iní používajú a kus si naštudujem kozmetické vychytávky :D Takže skúsenosti žiadne, ale článok pekný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je pecka! Si pouzivala stejne produkty, jake ja si neustale kupuji nebo jeste nyni testuji/pouzivam :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat