Jak šel čas. :)

Krásný pátek,

zase tu chvilku byla taková menší odmlka. Ale nedalo se nic dělat, opět se stala nepříjemná věc a já neměla nějak nervy a chuť cokoli psát. Přítel se totiž vyboural v autě, takže je asi jasné z jakého důvodu jsem byla neaktivní. Naštěstí je živý, zdravý - má jen dva stehy na koleni. A nikoho nezranil a nikomu se nic nestalo. Díky bohu za to. A možná díky bohu i za to, že nikdo neseděl vedle něj.

Dneska jsem se rozhodla přidat pár fotek, co se tak za poslední dobu dělo. :)

Pak vám ještě přidám fotky z mého telefonu, tohle je od přítele. :)














Za mě byl určitě nejlepší zážitek Martin Garrix. ♥ 



Komentáře

  1. To je skutočné šťastie a prozretelnosť že je priateľ živý a nikomu sa nič vážne nestalo. Ste spolu veľmi zlatí a nech vám to vydrží ešte dlho <3.
    Ten AIR festival vyzerá úžasne, iste fantastický zážitok.

    OdpovědětVymazat
  2. Díkybohu, že se mu (ani nikomu jinému) nic nestalo, bylo by to fakt obrovské neštěstí, jste oba mladí a spolu krásní :3.
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mal stastie v nestasti, no niekedy sa nazbiraju neprijemnosti

    OdpovědětVymazat
  4. krásne fotky, veľmi vám to spolu pristane ;)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY, ktorá prebieha na mojom blogu, bola by som veľmi rada kedy sa zapojíš♥

    OdpovědětVymazat
  5. Aspoňže je už všetko v poriadku, veľmi vám to na fotkách spolu pristane :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Chudák! :( je mi to líto, snad už se mu nic takového nestane. Ať vám to spolu dlooouho vydrží! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat