Menší nákupy z Oriflame

Krásnou sobotu,

konečně se mi podařily nahrát fotky, tak Vám sem můžu dát jen pár maličkostí, které jsem si pořídila z Oriflamu. Moc tam nenakupuji jen tak jednou za čas. Z Avonu si objednávám většinou víc.

Chtěla jsem vyzkoušet jejich masky na pleť. Jedna je s okurkou a ta druhá ...
Zatím jsem zkoušela jen jednu a zdála se mi být fajn. Krásně pleť vyčistila a pleť byla krásně hebká a čistá. :) Cena si myslím kolem 19-29,-



Pak jsem se rozhodla, že zkusím tu houbičku na make-up samozřejmě to není ta pravá. :D Zatím se mi s ní dobře pracuje, ale je to zase trošku jiné než štětec, tak potrvá než si zvyknu. :) Cenu si bohužel nepamatuji.

Pak jsem si pořídila krém spíše na nějaké cesty, protože je to malé balení, takže třeba do školy nebo, když se mi nechce tahat to větší balení. :) Zkoušela jsem jen jednou, ale příjemně voní.

Pak tu mám něco na objem, tak uvidíme, jak to bude fungovat, jelikož mám jemné vlasy, takže většinou zplihlé. Zatím jsem ještě nezkoušela, ale bude pak recenze. :)

A poslední je tenhle gel na zpevnění bříška a hrudníku. Zatím jsem zkoušela jen jednou, takže nemůžu moc nic říct. Jen že gel se rychle vstřebává a nejsem po něm nijak umaštěná. :)


Objednáváte z Oriflamu ? :)

Komentáře

  1. Já už si ani nepamatuju, kdy naposled jsem si něco objednala z oriflamu :D Ale mají super masky a krémy :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Okomentovat