Můj domácí mazlíček. :)

Krásné úterý Vám všem,

venku je krásně a já bohužel ležím v posteli, protože mě bolí v krku a zůstala jsem i dnes doma. Zítra zase jdu. Včera jsem byla v práci a zítra jdu také do práce.

Rozhodla jsem se tentokrát pro Tag o svém domácím mazlíčkovi, tak snad se Vám Tag bude líbit. :)

1. Jaké má tvůj mazlíček jméno ? :) 
Jmenuje se Betynka a jmenuje se tak kvůli pejskovi, protože se mi to jméno líbilo a vždy jsem chtěla psa. :D A proto jsem svojí kočičku pojmenovala Betynka. :D :)

2. Jaké je plemeno ?
Je to obyčejná kočka domácí. :)

3. Jak dlouho svého mazlíčka máš ? 
Abych pravdu řekla, tak přesně to nevím, ale je to už dlouhá doba. Myslím si, že asi už tak 10 let. :)



4. Jak si ke svému mazlíčkovi přišla ? 
Byla to velká náhoda. Taťka ji našel, když lovil krmení pro rybičky u rybníka. Mňoukala a furt se k němu měla a tak ji vzal k nám domů. Myslíme si, že ji někdo vyhodil, protože slintá, ale věřte mi, že to nám absolutně nevadí, protože ona nám neustále vrací, jak je vděčná, že jsme si ji vzali k sobě. :)

5. Jak starý je tvůj mazlíček ?
Jak už jsem zmiňovala bohužel tohle přesně nevím. Kolem těch 10 let.



6. Co pro tebe tvůj mazlíček znamená ?
Opravdu hodně. Zvykla jsem si na ni a ani nechci myslet na to až tu nebude ..

7. Jaké je oblíbené místo, které má tvůj mazlíček rád ?
Ona má ráda všechny místa. Pokaždé ji najdeme spát někde jinde. :D Většinou času je venku, ale v zimě ji máme přes noc doma. :)



Komentáře

  1. krááásna mačička ♥ ja mám tiež domáceho maznáčika ale psa ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat