Tag - 25 náhodných otázek

Ahoj,

dneska jsem se rozhodla, že byste se o mně mohli dozvědět něco nového a tak tu mám tag. :) Brzy bude určitě nějaký další. :)

1. Máš nějaké domácí mazlíčky?
Ano mám doma kočku. A taťka má rybičky. :)



2. Řekni 3 věci, které jsou fyzicky blízko tebe?
Mobil, hrníček, talíř.

3. Jaké je teď počasí?
Jelikož je večer, tak pod mrakem. :D


4. Umíš řídit? Jestli ano, nabourala jsi někdy?
Umím řídit, ale jelikož mám řidičák chvilku, tak jsem ještě nebourala a doufám, že nikdy bourat nebudu. :)


5. V kolik hodin jsi dnes vstávala?
Jelikož jsem šla do školy, tak asi 6:45.


6. Kdy jsi se naposledy sprchovala?
Včera, dnes mě to ještě čeká. :D


7. Co byl poslední film, který jsi viděla?
V kině jsme byli s taťkou na Lídě Baarové. :)




8. Co říká tvoje poslední zpráva?
,, Aha :( pak zavolám, musím na bus " :D


9. Co je tvůj vyzváněcí tón?
Martin Garrix - now that I´ve found you


https://www.youtube.com/watch?v=xuSxRuk_07Y

10. Byla jsi někdy v zahraničí?
Jojo byla jsem ve Francii, Anglii, Německu, Černé Hoře. :)


11. Máš ráda sushi?
Nikdy jsem ho nejedla, ale ráda bych ho ochutnala. :)


12. Kde nakupuješ potraviny?
Nejvíc asi Albert, Tesco. :)


13. Už sis někdy vzala prášky na spaní?
Ne, nikdy.

14. Kolik máš sourozenců?
Staršího bráchu.


15. Máš stolní počítač nebo notebook?
Máme obojí, ale já používám notebook. :)

16. Jak stará budeš o tvých dalších narozeninách?
Už mi bude 19.náct :( :D

17. Nosíš kontaktní čočky nebo brýle?
Ani jedno, mám oči v pořádku. :)

18. Barvíš si vlasy?
Občas ano. Teď bych chtěla nějakou změnu, ale nevím ještě co. :/ :)


19. Řekni něco, co plánuješ dnes udělat?
Jelikož už je večer, tak se půjdu nachystat do školy, umýt se, udělat úkol na NJ a dívat se na televizi u které usínám. :D :)

20. Kdy jsi naposledy brečela?
Nevím, ale není to dlouho )

21. Tvoje oblíbená pizza?
Asi Hawai. :)



22. Co máš radši - hamburgery nebo cheesburgery?
Mám ráda obojí, ale v malé míře.

23. Už jsi někdy byla vzhůru celou noc?
Asi ano. :)

24. Jaká je tvá barva očí?
Modrá. ♥

25. Vidíš rozdíl mezi CocaColou a Pepsi?
Podle mě je CocaCola asi sladší. Ale jinak asi nevidím. :D



Komentáře

  1. Pěkný tag :) Lída Baarová je skvělý film, i když je pravda, že Táňa Pauhofová Lídě moc podobná není... ale to je kosmetický detail :D A máš nádhernou kočičku <3

    http://foreverlittlem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat