Shrnutí týdne 29.2.-6.3.

Krásné pondělí vám všem,

tak nějak nebyl čas se ozvat. Od pondělí do středy jsem měla každý den jízdy v autoškole a pak jsem si dělala furt testy, protože mě ve čtvrtek čekaly závěrečky. A jak jsem dopadla ? Testy jsem dala na 49 bodů z 50, ale neudělala jsem jízdy. Šlo nás 5 a všech 5 vyhodil. :D
Já udělala dost velkou chybu, ale v pátek jdu znovu a doufám, že už to konečně vyjde !! Takže čtvrtek nebyl zrovna šťastný den.

Pátek jsem byla ve škole a hned pak jsem jela do práce, kde jsem byla až do 22:00. V sobotu opět práce a to jsem byla i na dvanáct hodin, takže jsem toho měla plné kecky. A v neděli to samé to už klasicky na osmičku.

No a víkend byl pryč. Jakmile jsem začala pracovat, tak mi přijde, že ani víkend není a to víc mi ten víkend utíká.

V úterý jsme vlastně ještě byli se školou v divadle. Ale musím říct, že za mě tedy nic moc. :/

Zítra snad článek o kosmetice. :)


Komentáře