Nákupy v Praze

Krásný večer vám všem,

nejdřív bych Vám ráda napsala, že jsem minulý pátek udělala řidičák. :) V pondělí jsem si byla zažádat o řidičák. :) Jsem tak moc ráda, že už to mám za sebou a těším se až budu jezdit. :) Takže to je taková nejnovější a nejlepší zpráva. ♥

Dneska jsme původně měli jet do Vídně do Primarku, ale bohužel se zájezd musel zrušit kvůli nedostatku lidí. Což mě hrozně mrzelo, protože jsem hodně těšila. Měli jsme jet už v listopadu, ale to jsme nejeli kvůli penězům a tak jsem se těšila teď a ono nic.

Takže jsme se rozhodli s kamarádkou jet do Prahy na nákupy. :) Mám pro Vás i pár fotek. Sice to není nic extra, ale aspoň něco. :) Brzy to uvidíte určitě i na mě. :)



Co jsem si všechno koupila ?


  • 3x tílko z C&A jedno stálo 125 ,-
  • Kabelka z H&M 999 ,-
  • Tričko z New Yourku 199 ,-
  • 3x kalhotky New Yourku jedny stály 59 ,-
  • Boty z Deichmanu 399 ,-
  • Náhrdelník z Orsay 279 ,-
  • Naušnice 80 ,-
  • Sukně z H&M 179 ,-
  • Džíny z New Yourku 549 ,-


Už bych si měla dát stopku v nákupech, ale snad už dlouho nebudu takhle utrácet. :D
Co jste si koupili vy za poslední dobu ? :)

Komentáře

  1. Gratuluji ti k řidičáku :)
    Pff, co kecáš beztak brzy zase půjdeš nakupovat. :D
    Taky už jsem ti odpověděla na mém blogu.
    S láskou Mí :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem k vodicaku, do Primarku by som aj ja rada niekedy isla, tak azda ti to vide nabuduce :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat