Krásné úterý. :)

Krásné večerní úterý Vám všem moji milí čtenáři,

dneska nám opět začala škola, kam se nám určitě nechtělo. Vždycky si říkám, že by to zase chtělo prázdniny. :D Ale furt se uklidňuji tím, že brzy nás čekají ty nejlepší a nejkrásnější a to jsou ty letní, které miluji nejvíc na světě ! :D Ne jen z toho důvodu, že mám svátek, narozeniny, ale z toho, že jsou festivaly, teplo. ♥

Už teď jdeme s Lukym v pátek na Partičku. :) Pak nás v dubnu čeká Hradecký Majáles, který jsme si minulý rok hodně oblíbili. V květnu zase Magnetic, kam jedeme poprvé, ale už jsme tam chtěli delší dobu. :)

A další akce jsou plánované. Jako třeba Martin Garrix nebo pak v září Nickelback a nebo Vinai. ♥

Jinak, co se týče prázdnin, tak pro mě, jak víte byly pracovní. Včerejší Velikonoce jsem nijak zvlášť neslavila viz. minulý článek. :)

Co vy a Velikonoce ? :)

V sobotu jsme byli na Raego. Člověk, který je neskutečně skvělý. ♥ Jsem moc ráda, že jsme na něm byli. :)

A jen pár fotek. :) Zítra bychom si mohli dát nějakou tu kosmetickou část. :)



Komentáře

  1. super článek ! já byla na matějský na velinoce taky super!
    těšim se na další článek tvuj
    mrkni na muj blog o modelingu : http://styleworldbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mi dodalo motivaci zabrat, protože už se taky hrozně těším na léto a až budu mít konečně pokoj zase na pár měsíců! :D :)
    To je skvělý, máš toho celkem dost na plánu. A vtu sobotu to musel být zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeee :)
    Raego je skvělý. To ti závidím :))

    muj-svet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat