Spotřebováno

Krásnou neděli Vám přeji,
zároveň i krásného Valentýna ať už ho slavíte nebo ne. :) Pro mě je spíše důležitější první Máj. :) Přece jen Valentýn není náš svátek, ale i tak jsme si udělali s přítelem výlet do Pardubic a pár drobností jsme si koupili. :) Zítra Vám nejspíš ukážu, co jsem dostala a co jsem si koupila. :)

Řeknu Vám, že obaly od spotřebovaných produktů se mi tu kupí čím dál víc, takže už je na čase Vám vše ukázat. :) Je to jen první várka. Ještě mám něco málo, ale to zase někdy příště, ať Vám neukáži hned všechno. :)


Šampon od Elseve
Značku Elseve mám moc ráda. Když jsem si obarvila vlasy na hnědou barvu, tak jsem se rozhodla i pro tento šampon. Co se týče vůně, tak příjemně voněl. Nedokážu však ale určit jestli barva déle vydržela nebo ne. Mě možná přijde, že i když používáte normální šampon, tak Vás to vyjde stejně. :)
Ale jinak byl celkem fajn. :)
Hodnocení: 5/10

Šampon od Alverde
Jde o přírodní kosmetiku. Jelikož jsem jeden čas měla problémy s lupy, tak jsem se rozhodla šampon vyzkoušet. Je k sehnání v DM za cca 60 ,-  Co byl hned první problém je, že šampon nepění, takže jsem toho vždycky musela hodně vypotřebovat, abych si vlasy umyla. Párkrát mi pomohl, ale po chvilce používání mi přišlo, že už nic nedělá, takže za mě tedy ne.
Hodnocení: 3/10

Sprchový gel od Playboy
Mám ráda jejich voňavky, takže mě vůně sprchového gelu nijak nepřekvapila. Za mě je ta vůně krásně sladká a hezky voní. Nevím, co víc bych napsala. Prostě mi vyhovoval a klidně bych si ho koupila znovu. Vůně po umytí i chvilku vydržela což se cení. :)
Hodnocení: 10/10

Tělový peeling od Avonu
Peeling byl s vůní jahod. Bohužel mi vůně prostě nesedla. Ani peeling mi nějak nesedl. Celkově mi to vůbec nevyhovovalo a myslím si, že jsou i daleko lepší. :)
Hodnocení: 0/10

Pěna na holení pro muže
Taky Vám přijde, že všechny pěny a žiletky, co dělají pro muže jsou daleko šetrnější k pokožce než ty, co se vyrábí pro nás ženy ? Proto si radši někdy koupím pěnu nebo žiletky pro muže. Přijde mi to tak lepší. Takhle pěna byla fakt super. Ještě k tomu nádherně voněla, dělala velkou pěnu a nemám ji co vytknout. Asi si ji zase někdy pořídím. :)
Hodnocení: 10/10


Sprej od Garnier
Tenhle používala mamka, ale taky jsem ho párkrát používala. Líbí se mi vzhled spreje a přijde mi dobré to zavírání, které můžete vidět i na fotce. :) Já mám tyhle spreje od Garnier moc ráda, voní krásně a seženete je za pár korun. :)
Hodnocení: 10/10

Sprej od Rexony
Další moje stálice. Vyzkoušela jsem jich už hodně a mám je taky moc ráda. Opět tam máte uzamknutí. :) Skvěle voní a opět seženete za pár korun. :)
Hodnocení: 10/10

Balzám od Head&Shoulders 
Jedno je jasné tahle značka vždycky skvěle voní. Ani tento balzám není výjimkou. Vlasy jsou po něm jemné, hezké, lesklé. Ráda jsem ho používala. :)
Hodnocení: 10/10

Šampon od Garnier
Tuhle značku mám hodně oblíbenou. Vždycky, když je od nich nějaký nový šampon, tak neváhám a kupuji. Musím říct, že mě vždycky na první pohled zaujme obal a vůně, protože avšak se zdá, že každý šampon voní stejně, tak to tak není. Vlasy posílil, byly krásně lesklé, hebké. Tuhle značku můžu doporučit. :)
Hodnocení: 10/10

Detoxikační čisticí pleťový gel pro mastnou a smíšenou pleť
Už si moc nepamatuji jestli jsem to používala i na odlíčení očí to Vám nechci kecat, ale pleť jsem si s tím čistila a to bylo celkem v pohodě. Ale kvalitní to moc není, jednou mi to vypadlo na zem a ulomilo se mi víčko. Pleť bla čistá, hebká a jemná.
Hodnocení: 7/10



Doufám, že se Vám článek líbil a brzy bude pokračování. :))

Mějte se krásně a přeji příjemný start do nového týdne. :)

Komentáře