Spotřebováno č. 2

Krásné úterý,

jak už jsem vám říkala, tak tu mám hodně vypotřebovaných věcí a že už se mi to tu válí pěkně dlouho, tak jsem se rozhodla napsat další článek, abych se zase něčeho zbavila. :D

Šampon od Head&Shoulders
Mám jejich šampony moc ráda. To už jste mohli vidět z předchozích článcích, kde jsem měla v novinkách jeden šampon a vypotřebovaní balzám. Tento je proti lupům a ještě k tomu by měl zmírnit vypadávání vlasů. Za mě je jednoznačně nejlepší jejich vůně - ať už máte jakýkoli šampon. Určitě mi vlasy vypadávají méně. Já na to bohužel dost trpím a musím vám říct, že nejhorší období je na podzim a nebo v zimě, ale tak to nejsem jediná, ale je to nepříjemné. Za mě jsou tyhle šampony prostě super.:)
Hodnocení: 10/10

Pěna od Avonu
Po náročném dni si ráda dopřeji vanu s pěnou, která krásně voní. Mám ráda tyhle od Avonu, ať už to je 500 ml nebo 1000 ml. Krásně voní, udělají velkou pěnu, stačí nalít jen malé množství. :) Seženete je za velmi výhodné ceny. :)
Hodnocení: 10/10

FA sprchový gel
Tohle je taková ta klasika. Pamatuji si, když jsem byla ještě menší a mamka je ráda kupovala, takže taková ta ,,stará'' klasika. :) Líbí se mi balení a nádherně voní. Co mě překvapilo je, že se dá použít i na vlasy. Což já s tím zkušenost nemám, ale mám tam ještě jeden, tak jednou ozkouším a dám vědět.:)
Hodnocení: 10/10

Řasenka od Oriflame
Bohužel ne vždy nám vše vyhovuje. Takhle řasenka má své pro a proti. Ale to snad skoro vše, že ? Zaujal mě kartáček, který je menší. Je krásně černá, ale bohužel hodně mokrá, takže se s ním nedalo vůbec manipulovat. Hrozně špatně se nanášela. Nechala jsem ji chvilku vyschnout, ale ani to moc nepomohlo. Za mě bohužel ne.
Hodnocení: 3/10

Korektor od Oriflame - very me
Bohužel další zklamání. Nesedl mi odstín. Korektor mi hodně přijde zbarvený do oranžové barvy. Žádné krytí, žádná výdrž. No korektor prostě na dvě věci - na nic .
Hodnocení: 0/10



Micelární voda L ́oréal paris
Odličuje make-up, čistí, zklidňuje. Tohle by měla všechno dělat. Co se týče toho odlíčení, tak bohužel to chvilku trvá než odlíčí obyčejnou řasenku. Myslím si, že ta růžová od Garnier je daleko lepší. Co je dobré je bez parfemace. Je vhodná pro suchou a citlivou pleť. Nebyla úplně špatná, ale kdybych si ji měla koupit znovu, tak bych si vybrala radši od Garnier.
Hodnocení: 6/10

Sprchový gel od Radox
Hned mě zaujme vzhled, protože jsou trochu odlišné od jiných. Což se mi samozřejmě líbí. Mám jejich sprchové gely moc ráda, protože je seženete za dobrou cenu, krásně voní, pokožka je hezky hydratovaná.
Hodnocení: 10/10

Sprej od Rexony
V minulém jste viděli růžovou Rexonu, takže se nechci nějak opakovat. Líbí se mi balení, uzamknutí nahoře, vůně a cenově se dá taky sehnat levně.
Hodnocení: 10/10

Ganier posilující odličovač očí
Malé roztomilé balení, které se vám hodí i na cesty což je velké plus. Balení krásné, jednoduché. Odličování s ním bylo docela snadné, ale opět si myslím, že ta růžová Garnier je lepší. Posílení řas ? Já tohle nedokážu posoudit, protože jsem se odličovala i jinými, takže těžko říct. Ale co jsem četla, tak některým slečnám to opravdu pomohlo. :) Ale já nedokáži posoudit. :)
Hodnocení: 8/10

Garnier hydratační krém s vůní růže
A abychom toho neměli málo, tak poslední věc je také od značky Garnier. Malý, roztomilý krém, který se vám hodí taky na cestování, :) Pleť krásně hydratuje, nádherně voní a rychle se vsákne do pokožky. Podle mě určitě pro někoho, kdo má hodně suchou pleť, tak stojí za to vyzkoušet. :)
Hodnocení: 10/10




Co jste za poslední dobu vypotřebovali vy ? :) 

Komentáře