Kdo jsem ?

Ahoj,

vítám Vás všechny u prvního článku. :) Je možné, že mě znáte z dřívějšího blogu, který mi vydržel dost dlouho, ale z nějakých důvodů jsem přestala. Jeden z důvodů byl ten, že jsem neměla neustále čas. Měla jsem toho hodně - podotýkám, že teď s časem na tom nejsem taky zrovna nejlépe. Ale jelikož mi blog hrozně chybí, tak jsem se rozhodla si ho založit tady, kde si to každý vychvaluje více. :) Tak uvidíme, jak se mi tu bude líbit. :)




Ráda bych Vám řekla něco málo o sobě. Jmenuji se Markéta, ale většina lidí mi říká Maky a nebo Market. Letos mi bude už 19 a já mám pocit, že všechno to nějak rychle utíká. Nezdá se Vám ? Mezi moje záliby patří basketbal, sport, čtení knížek, blogování, kosmetika, móda. Bez čeho si život nedokážu představit - rodina, přátelé, přítel. 
Mezi moje oblíbená jídla patří pizza, špagety, kuřecí maso. Nesnáším játra, králíka, ovar a takové ty věci ze zabíjačky. Jsem hodně vybíravá v jídle. 



Co se týče hudby, tak ráda poslouchám rap ( jen něco) , pomalé písničky, pop, na čem teď hodně ujíždím je EDM. Jednou Vám sem dám nějaké písničky. :)
Studuji střední školu s právním a jazykovým zaměřením. Bohužel mě to ale nebaví. Více bych to asi nerozváděla. :)
Miluji sport. Ráda sleduji sport v televizi nebo na internetu. :) Sleduji hlavně fotbal, neboť jsem velká fanynka anglického klubu FC Liverpool. Mým nejoblíbenějším hráčem je Steven Gerrard. ♥ To je platonická láska prostě.:D :)



Snad jsem Vám toho o sobě něco málo řekla, kdyby Vás něco zajímalo můžete se klidně zeptat. :)

Můj blog bude zaměřený na mě, můj život, kosmetiku a módu. :) 

Chvíli bude trvat než blog bude podle mých představ, ale snad mi s tím někdo pomůže. :)

Doufám, že se brzy ozvu s článkem. Snad už zítra nebo v týdnu. Mám v plánu Vám napsat o vypotřebovaných produktech, které se mi tu už nějaký čas kupí a kupí. :D :)

Mějte se krásně. :)


Komentáře

  1. Držím palce!
    Vítej u blogerek.. opět! :p
    Předem říkám, kašli na příliš kritické blogerky.
    Však to znáš ;)
    Ohledně Rapu, jsme na tom podobně.
    Je skvělé, že se vracíš k blogování.
    Znám to, kdy máš v hlavě tolik myšlenek.
    Potřeba "Vypsat" všechno co chceš. :)

    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :) .. Já jsem přestala psát tenkrát kvůli svému bývalému nejlepšímu kamarádovi, který mi řekl, jak je to trapné a nevím co ještě. A mě to hrozně ublížilo, a proto jsem už ani nechtěla psát. Ale chybí mi, baví mě to a tak chci pokračovat. :)

      Jenže horší je, že si člověk musí dávat pozor na co napíše, protože si to kdokoliv může přečíst.

      Děkuji za komentář ! :)

      Vymazat

Okomentovat